Choose your country
MENNEKES

Support en contact

MENNEKES eMobility Support

Wij geven antwoord en helpen u verder

Wij verkopen onze laadoplossingen uitsluitend via ons dealer- en partnernetwerk. Bij storingen, technische problemen of als u service nodig heeft, helpen onze veelgestelde vragen (FAQ) en het directe contact met uw dealer of elektricien bij wie u de MENNEKES wallbox of het laadstation heeft gekocht, u verder. 
 
Afhankelijk van de benodigde ondersteuning bieden wij u verschillende mogelijkheden om contact op te nemen met onze partners en met ons.

Kent u onze veelgestelde vragen al?

In onze FAQ's - Veelgestelde vragen - vindt u snel en eenvoudig antwoord op veel gestelde specialistische en technische vragen over elektromobiliteit in het algemeen, over de vele mogelijkheden om elektrische auto´s op te laden, over de aanschaf van een individuele laadinfrastructuur en bijvoorbeeld over belastingvoordeel voor elektrische auto´s en nog veel meer.

Klik eenvoudig op een geschikte vraag en het bijbehorende antwoord verschijnt. Als u meer ondersteuning nodig hebt, gebruik dan gewoon het contactformulier op deze website.

Klik hier voor de veelgestelde vragen

Voor eindgebruikers

Vind een vakspecialist bij u in de buurt

Bent u consument en op zoek naar een geschoolde specialist bij u in de buurt? Vind een installateur in de elektrotechniek bij u in de buurt in slechts een paar klikken. Deze adviseert u graag bij de keuze van de juiste laadoplossing en biedt ook installatie, inbedrijfstelling en service aan.

Vind een installateur bij u in de buurt

Voor zakelijke klanten

Wilt u individueel advies?

Bent u ondernemer, planner, installateur of werkzaam in de elektrotechnische groothandel? Wilt u meer weten over onze producten of heeft u technische informatie nodig? Heeft u vragen over aanbiedingen, nieuwe producten, bestellingen enz. of heeft u hulp, adviesen/of individuele ondersteuning nodig - neem dan contact met ons op, onze medewerkers helpen u graag verder!

Hier komt u bij het contactformulier

Heeft u een technisch probleem?

Voor zakelijke klanten

AMTRON® en AMEDIO® Support: Als een van uw laadsystemen een storingsmelding heeft, geef dan in het storingsformulier aan om welk type storing het gaat.

Om een ​​storing te melden