Choose your country
MENNEKES

eMobility Event 19 september

We kunnen terugkijken op een zeer geslaagd eMobility event in Deventer. Heerlijke nazomerdag waarop we onze bezoekers kennis lieten maken met alle ins en outs van onze nieuwe wallboxen uit de AMTRON 4You en 4Business serie.

Zoals de 4Drivers en 4Installers App, waarmee de EV rijder en installateur de wallbox makkelijk bedienen en instellen. De EV rijder kan met de App het laadstation starten, monitoren, laden op zonne-energie en een factuur naar de zaak mailen voor het declareren van de laadkosten. De installateur op zijn of haar beurt heeft met de App een goede begeleiding voor het inregelen van het laadstation en de inbedrijfstelling.

Deze Apps staan nu live in de playstore van Android en iOS.

Heeft u ons event gemist en heeft u toch interesse in onze nieuwe producten of trainingen? Laat het ons even weten en mail naar info@mennekes-emobility.nl

Dank aan alle genodigden voor jullie komst en interesse. Super dat jullie er waren en dat sommigen er een flinke reis voor over hadden om deze lancering bij te wonen. Tot een volgend event!